Saturday, August 1, 2009

意想不到!!!

今天是最后的活动了...
所以昨天我准备至2.30am才睡
不过是值得的...
因为juniors都玩得很开心...
活动完了...
接着我们就去st.john's MUT...
这是我跟juniors最后的活动...
所以本来是已整理心情...
以开心尽情的心情去参加的...
不过我听到了很多得不好的事...
令我的心情跌到了谷底...
下个星期就是agm了...
还以为所有的事都settle了...
但并不是这样的...
原来在外面KHGG是如此pekcek...
我没想到会这样的...
这让KHGG的形象大受大折...
我觉得这项传言不可能是真的...
我也不知道谁要重伤我们...
而且他们的目的是什么...
更terrible的是...
一个已经辞职...
也说agm不会回来了...
而且已quit guide 的...
竟然还有脸说要回来出席guide 的agm...
真的是一个很会出尔反尔的人...
还亏你之前还拿了这样高的职位...
气!!!

2 comments:

  1. 1st.
    she told her leader that she MAY NOT be back. not SURELY WONT BE BACK. and something important is she too said she will go back ONLY WITH INVITATION. she then receive invitation from juniors using name of khgg, why cant she go back?

    check in detail before make conclusion.

    2nd.
    resign DOESNT mean quit. it's 2 different things.

    check the truth of any rumors before making final conclusion. don't assume, as well as do blaming.

    ReplyDelete
  2. tis kind of things dun write at here la... hurting others lol... write in ur diary is better...cause everyone can view ur blog... think about other de perasaan...

    ReplyDelete