Tuesday, April 7, 2009

玩具?玩偶?代替品?报复品?还是...

虽然这件事已经过了...
但直到今天,它仍然是我心中的一个谜...
他说是因为压力n 恋爱方式错了...
但我认为这个根本是个借口...
事实是他根本就没有放下之前的她...
他讨厌被人骗,不过有谁喜欢被人骗呢?
倒头来被骗的倒是我...
我还以为他是真心的,但全部都只是个假象...
现在我还怀疑着他到底是否真正喜欢过我...
我想不必怀疑了,因为这已经是个事实了...
他不但不是个好钢琴手,而且还是个超烂的钢琴手...
我还以为我不会遇到更糟的,没想到...
我还真的够幸运的-给我遇到一个更更更更糟的!
而这一切也只能怪我没张大眼睛看清楚!!!

8 comments:

  1. 只能说:单身最好~~^^

    ReplyDelete
  2. Remember to wear ur spec b4 to judge a ppl luu~~~ haha

    ReplyDelete
  3. 即使这样,我也会继续的爱下去吧?

    ReplyDelete
  4. i only can say that think positively if can... be optimistic...

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. be happy and smile always...over de juz let it b lor :)

    ReplyDelete
  7. wow....dont be so negative...
    there are still a long journey in your life for you to go

    ReplyDelete
  8. I oso don kno wan say wat ad la.... juz hope u can live better n better... next time please determine tat ppl tat wanna 2gether wit u properly 1st... hope u can happy oways.... n there r some more frenzz wit u~~~ tats me!!! haha

    ReplyDelete